Trenerka umiejętności społecznych, specjalistka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel przedszkolny, terapeutka jedzenia, hortiterapeuta.
Wykształcenie zdobyła na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej. Wciąż się uczy i doszkala. Aktualnie studiuje na kierunku diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej.
Pełna życia, radości, ale i rozterek nauczycielka i terapeutka. Kiedy dzieci się śmieją, śmieje się razem z nimi, kiedy płaczą, też płacze. Uważa, że dzieci są największym skarbem świata, stara się tak je traktować i wychodzić im naprzeciw, ucząc się od nich i dla nich. Fundamentem jej pracy zarówno terapeutycznej, jak i nauczycielskiej jest budowanie relacji z dzieckiem i jego rodziną. Wierzy, że nie ma „trudnych dzieci” są tylko trudne sytuacje. Czerpie z wielu metod, zwłaszcza bliska jest jej pedagogika Montessori, która uczy dostrzegania indywidualnego potencjału każdego dziecka. Żeby go odkryć konieczne jest wejście w świat dziecka, ale i stawianie mu właściwych celów.
W Kapibarze zajmuje się kształtowaniem i doskonaleniem kompetencji emocjonalno- społecznych dzieci i młodzieży, prowadząc trening umiejętności społecznych, wspiera na zajęciach wczesnego wspomagania rozwoju, terapii pedagogicznej oraz terapii jedzenia. Można ją spotkać nie tylko w Kapibarze, ale również w przedszkolu Montessori Artystyczny Kącik, w którym jest nauczycielką i pedagogiem specjalnym.